ما احتمالاً نمی توانیم راه خود را از آن بخریم

این همان کاری است که ما معمولاً سعی می کنیم انجام دهیم. وقتی تکنولوژی، راحتی، راحتی، کارایی و قیمت در یک راستا قرار می گیرند، بازار از خودش مراقبت می کند.

از سوی دیگر، اگر کمربند ایمنی لازم نبود، هرگز اتفاق نمی افتاد.

اما پیتزا بدون هیچ اقدام متمرکزی بر رژیم غذایی ما تسلط یافت.

آنها مقدار زیادی مواد شوینده لباسشویی تاید می فروشند. میلیاردها دلار در سال، این غلاف برای رسیدن به ماه و بازگشت کافی است.

اگرچه تاید معمولاً در یک ظرف پلاستیکی بزرگ و وزن زیادی دارد، ما به خرید آن ادامه می‌دهیم. این به این دلیل است که راحت است، پیدا کردن آن آسان است و گران نیست.

یکی از چالش‌های تغییر فرهنگی که ناشی از مصرف است، این است که مردم داوطلبانه انتخاب می‌کنند که چه چیزی بخرند.

و بنابراین ما گیر می کنیم. با محصولات و سیستم‌هایی که از آن‌ها راضی نیستیم گیر کرده‌ایم، فقط به این دلیل که راحت‌تر به آنچه در حال حاضر داریم پایبند باشیم. وضعیت موجود، وضعیت موجود است، زیرا در حفظ و نگهداری خوب است.

و با این حال، گاهی اوقات ما خوش شانس هستیم. این محصول ساده را برای شستن لباس های خود در نظر بگیرید.

این بسیار راحت است، حتی بیشتر از جزر و مد. تقریباً به همان قیمت ارزان است. به طور چشمگیری پایدارتر است. این یک ژیلیون بررسی 5 ستاره دارد. و با این حال، بخش کوچکی از سهم بازار تاید (تا کنون) را در اختیار دارد.

ما نمی‌توانیم راهی برای خروج از بحران آب و هوا بخریم، باید مصالحه کنیم، سرمایه‌گذاری کنیم و سیستم‌هایی را که به آنها وابسته هستیم بازنگری کنیم.

اما هر چند وقت یک‌بار، می‌توانید به سادگی چیزی را که می‌خرید تغییر دهید، و حتی بهتر از آن، به شخص دیگری بگویید چه زمانی کار می‌کند.