نحوه افزودن ویدیوهای YouTube به وب سایت خود: راهنمای گام به گام

ویدئو به وب سایت شما ارزش می بخشد و ویدئوهای مناسب می توانند به افزایش ترافیک و تبدیل کمک کنند. همانطور که Forbes اشاره کرده است ، کاربران هنگام تماشای ویدئوها 95 درصد پیام را حفظ می کنند در حالی که فقط 10 درصد از طریق متن ، ویدئو را نقطه شروع عالی برای ساده سازی ارتباط با مشتریان احتمالی می کند.

بهترین گزینه برای فیلم ها؟ یوتیوب با بیش از دو میلیارد کاربر وارد شده در ماه ، ویدیوهای YouTube اکنون به 74 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده می رسد-بنابراین تعجب آور نیست که تقریبا 90 درصد از بازاریابان از این پلتفرم برای جلب توجه کاربران استفاده می کنند. آیا آماده استفاده از ویدئو در سایت خود و ثبت بازار رو به رشد YouTube هستید؟ در اینجا یک راهنمای گام به گام آمده است.

Now اکنون بارگیری کنید: 7 قالب توصیف ویدیوی YouTube [Free Prompts]

مزایای افزودن ویدیو به وب سایت شما

ویدئو بر بازار رسانه های دیجیتال حاکم است ، اما محبوبیت به تنهایی برای پذیرش گسترده کافی نیست. در عمل ، فیلم های YouTube دارای مزایای کلیدی برای سایت شما هستند ، از جمله:

تعامل کاربر بهبود یافته

همانطور که در بالا ذکر شد ، بازدیدکنندگان سایت شما هنگام مشاهده ویدئوها اطلاعات بیشتری نسبت به خواندن متن حفظ می کنند. این امر باعث می شود با ایجاد محتوای قانع کننده ای که مدت ها پس از خروج از سایت شما به خاطر می آورند ، تعامل کاربر را بهبود بخشید – و امیدوارم دوباره آنها را بازگرداند. YouTube همچنین دارای ویژگی هایی برای افزایش تعامل است ، مانند اشتراک گذاری گزینه ها و لیست پخش.

کاهش ناامیدی کاربران

اگر کاربران مجبور شوند فقط برای یافتن اصول اولیه برند شما یا درک ارزش پیشنهادی خود ، روی دیوارهای متن حرکت کنند ، به احتمال زیاد آنها طولانی نمی مانند. یک ویدئوی جاسازی شده YouTube به محض ورود کاربران ، یک مرور سریع از سایت شما ارائه می دهد.

قصه گویی ساده شده

داستان شما چیست؟ چه چیزی شما را از رقبا متمایز می کند؟ این همان چیزی است که مشتریان احتمالی می خواهند بدانند. در حالی که متن های خوب نوشته شده می توانند تصویری کلی از آنچه شما در مورد آن صحبت می کنید ارائه دهند ، اما همان تأثیر را بر داستان های ویدئویی که هدف و علاقه شما را به نمایش می گذارد ، ندارند.

افزایش ارتباط با برند

بازاریابی ارگانیک در حال حاضر بخش مهمی از موفقیت کسب و کار است. خریداران می خواهند محصولات را از مارک ها و افرادی که به آنها اعتماد دارند خریداری کنند. ویدئوها راهی برای ارتباط حضوری با بازدیدکنندگان ارائه می دهند و به شخصی سازی و شخصی سازی نام تجاری شما از اولین لحظه ورود بازدیدکنندگان کمک می کند.

بهترین روش ها برای افزودن فیلم به وب سایت شما

در حالی که ویدئوها در ضبط و حفظ علاقه کاربران مزایایی را ارائه می دهند ، چندین روش خوب را باید در نظر داشته باشید تا مطمئن شوید ویدیوهای شما حداکثر تأثیر را دارند.

اندازه فایل خود را تماشا کنید.

وقتی صحبت از مشاهده ویدیوهای YouTube در وب سایت شما می شود ، دو انتخاب دارید: پیوند یا جاسازی. پیوند دادن به ویدیوها به این معنی است که کاربران باید صفحه شما را برای مشاهده محتوا ترک کنند ، در حالی که جاسازی به کاربران اجازه می دهد ویدیو را در سایت شما تماشا کنند.

اگرچه جاسازی برای مشارکت بهتر است ، اما ارزش اندازه فایل ویدئوی خود را در نظر بگیرید – هرچه فایل ویدیوی شما بزرگتر باشد ، پهنای باند بیشتری برای نمایش روی دستگاه های کاربر نیاز دارد ، که به نوبه خود می تواند به طور بالقوه تجربه کاربر را کند کند. حتی الامکان کوچکتر و کوتاهتر بهتر است.

کل ویدئو را مشاهده کنید.

چه در حال جاسازی یک ویدیوی YouTube که ساخته اید یا از یک سازنده دیگر ، قبل از ارسال آن در سایت خود ، حتماً آن را تماشا کنید. اگر حاوی اطلاعاتی است که فوراً مرتبط یا قابل اجرا نیستند ، به جای جاسازی ، به پیوند دادن به آن توجه کنید.

طول را بررسی کنید.

همیشه طول ویدئوهای خود را بررسی کنید. دلیل این امر این است: اگر چیزی را بیش از چند دقیقه در صفحه اصلی خود جاسازی کنید ، اکثر کاربران برای تماشای پایان کار کنار نمی آیند. یا ویدیو را کوتاه کنید و سپس آن را جاسازی کنید یا با توضیحات مختصر برای کاربران علاقه مند به آن پیوند دهید.

پخش خودکار را با دقت در نظر بگیرید.

هنگامی که بازدیدکنندگان به سایت شما می آیند ، امکان پخش خودکار فیلم ها وجود دارد. این یک موضوع بحث برانگیز است – برخی از کاربران به شدت با پخش خودکار مخالف هستند و بلافاصله سایت شما را ترک می کنند. اگر دیگران اطلاعات فوری و مفیدی را ارائه دهند ، از فیلم ها ناراحت نیستند.

یک گزینه در اینجا این است که یک ویدیوی پخش خودکار کوچک و بی صدا ایجاد کنید که اطلاعات اولیه مارک را بدون نیاز به توجه کاربر ارائه می دهد. شایان ذکر؟ پخش خودکار داده ها را بدون اجازه بازدید کننده مصرف می کند ، که می تواند برای کاربران تلفن همراه هزینه بر باشد. با دقت انتخاب کنید.

1. ویدیوی خود را پیدا کنید

ابتدا به YouTube بروید و ویدیویی را که می خواهید جاسازی کنید پیدا کنید. در این مورد ، ما از ویدیوی CRM مقدمه ای بر HubSpot استفاده می کنیم.

صفحه ویدیوی یوتیوب برای ویدیوی HubSpot Academy

2. روی “اشتراک گذاری” کلیک کنید.

بعد ، کلیک کنید اشتراک گذاری در سمت راست پایین صفحه ، این منوی پاپ آپ را در اختیار شما قرار می دهد:

یک صفحه ویدیوی یوتیوب با حالت اشتراک گذاری باز است

در اینجا ، می توانید انتخاب کنید که کد ویدیوی تعبیه شده را می خواهید یا به سادگی می خواهید پیوند را در شبکه های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر به اشتراک بگذارید.

3. “تعبیه” را انتخاب کنید.

انتخاب کنید قراردادن گزینه در سمت چپ دور قطعه ای از کد HTML به شما داده می شود که برای جاسازی ویدیوی YouTube در صفحه وب سایت خود قرار می دهید.

قطعه کد html برای جاسازی ویدئوی یوتیوب در وب سایت

4. کد HTML را کپی کنید.

HTML نمایش داده شده را کپی کرده و به پلت فرم وب سایت خود بازگردید. برای سهولت کار ، YouTube ارائه می دهد کپی ? دکمه ای که کد را مستقیماً در کلیپ بورد شما کپی می کند.

5. کد HTML را در صفحه خود جایگذاری کنید.

بسته به بستر میزبانی وب سایت شما ، مراحل چسباندن کد جاسازی HTML شما متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ، اگر از وردپرس استفاده می کنید ، پست یا صفحه ای را که می خواهید ویدیو را در آن جاسازی کنید باز کنید و سپس آن را انتخاب کنید متن در سمت راست.

ویرایشگر کلاسیک در وردپرس با دکمه متن حلقه شده است

سپس ، کد HTML خود را ارسال کرده و انتخاب کنید به روز رسانیبه وقتی دوباره به پست یا صفحه بروید ، ویدیوی جاسازی شده را مشاهده خواهید کرد.

اگر ترجیح می دهید با HTML اذیت نشوید ، می توانید URL URL ویدیو را به سادگی در ویرایشگر بصری وردپرس خود کپی و جایگذاری کنید. این روند همانند رویکرد HTML شروع می شود: ویدیوی خود را در YouTube پیدا کنید و کلیک کنید اشتراک گذاریبه سپس ، به صفحه وردپرس خود بروید و آدرس اینترنتی خود را مستقیماً در خود ویرایشگر بچسبانید. وردپرس به طور خودکار پیوند را به یک فیلم جاسازی شده تبدیل می کند.

ضبط ارزش ویدیو

ویدیوهای YouTube می توانند با سهولت یافتن مطالب شما ، حفظ اطلاعات کلیدی و درک بهتر نام تجاری شما ، ارزش قابل توجهی به وب سایت شما ببخشند.

اخطار؟ فقط ارسال یک ویدیو کافی نیست – برای به دست آوردن بیشترین ارزش برای تلاشهای بازاریابی بصری خود ، قبل از ارسال مطالب ، زمان بگذارید و حداکثر تأثیر را بگذارید.

یادداشت ویراستار: این پست در ابتدا در مه 2011 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.دعوت به اقدام جدید