چگونه بازاریابان برای ممنوعیت بالقوه TikTok آماده می شوند

به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.

چگونه بازاریابان برای ممنوعیت بالقوه tiktok آماده می شوند

ممنوعیت بالقوه TikTok در ایالات متحده در راه است

پس از اینکه این اپلیکیشن در دستگاه‌های دولتی و برخی از دانشگاه‌ها ممنوع شد، دولت بایدن تهدید کرد که اگر ByteDance، شرکت چینی که مالک TikTok است، سهام خود را در این پلتفرم نفروشد، ممنوعیت سراسری را تهدید کرد.

اگر این اپلیکیشن ممنوع شود، می‌تواند عواقب بزرگی برای بازاریابانی داشته باشد که طی سه سال گذشته روی این پلتفرم سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند.

اکنون دانلود کنید: وضعیت 2023 روند رسانه های اجتماعی [Free Report]

اگرچه هزینه کلی تبلیغات اجتماعی به دلیل عدم اطمینان اقتصادی رو به کاهش است، اما TikTok شاهد افزایش 20٪ در هزینه تبلیغات در طول سه فصل اول سال 2022 بود و برخی آژانس ها گزارش دادند که 25٪ از هزینه اجتماعی آنها فقط به تبلیغات TikTok اختصاص دارد.

در حالی که بسیاری از شرکت‌ها به سرمایه‌گذاری دلارهای تبلیغاتی در پلتفرم‌های معتبرتر ادامه می‌دهند، TikTok پتانسیل استفاده‌نشده‌ای برای دستیابی به مخاطبان جدیدی دارد که در پلتفرم‌های دیگر نیستند. در ژانویه 2023، TikTok به 850 میلیون کاربر جهانی رسید، اگرچه 40٪ از کاربران TikTok در فیس بوک و 63٪ در توییتر نیستند.

برخی از آژانس‌ها و برندها هزینه‌های تبلیغاتی TikTok خود را کاهش می‌دهند تا ببینند اوضاع چگونه از بین می‌رود، در حالی که برخی دیگر به سرمایه‌گذاری برای ادامه دسترسی به پلتفرم تا زمانی که هنوز می‌توانند ادامه می‌دهند.

در این بین، TikTok تلاش می‌کند تا نگرانی‌های تبلیغ‌کنندگان را کاهش دهد تا دلارهای تبلیغاتی را بالا نگه دارد.

شایان ذکر است که دسترسی به تبلیغات تنها نگرانی بازاریابان در مورد ممنوعیت TikTok نیست.

این برنامه برای بازی‌های بازاریابی ارگانیک و لحظات ویروسی مفید بوده است، که اگر بازاریابان صرفاً به پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام و فیس‌بوک متکی باشند که دسترسی ارگانیک به دنبال‌کنندگان حساب را محدود می‌کنند، هر دوی این موارد می‌تواند محدود شود.

قطعات بازاریابی

آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.

لینکدین به تازگی اولین آکادمی پادکست خود را برای اتصال میزبان های پادکست به فرصت های برنامه نویسی و مربی راه اندازی کرده است.

محبوب ترین انواع محتوا: هفت محتوایی که مخاطب شما واقعاً می‌خواهد در هر داده جدید از وبلاگ HubSpot ببیند.

یوتیوب به تازگی اولویت های سال 2023 خود را منتشر کرده است که حول محور حمایت از سازندگان، استفاده از هوش مصنوعی و تقویت جامعه است.

TikTok اخیرا فید سومی را معرفی کرده است که به محتوای STEM اختصاص دارد.

FTC در حال بررسی پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برخورد آنها با تبلیغات گمراه کننده است.

آمار هوش مصنوعی: 20 نقطه داده در مورد بازاریابان هوش مصنوعی که باید در سال 2023 بدانند.

دعوت به اقدام جدید