15 ابزار اساسی برنامه ریزی رسانه

در عصر امروز، مردم بازاریابی و رسانه را به روش‌های مختلف مصرف می‌کنند. نرم افزار برنامه ریزی رسانه برای کسانی که می خواهند به مخاطبان خود در چندین کانال از جمله تلویزیون، نشریات، آنلاین و رادیو دسترسی پیدا کنند ضروری است.

اکنون دسترسی داشته باشید: الگوی برنامه ریزی رسانه رایگان

اگر برای شروع برنامه‌ریزی رسانه آماده هستید، ما فهرستی از ابزارها، نرم‌افزارها و الگوهای ضروری برنامه‌ریزی رسانه را جمع‌آوری کرده‌ایم تا امسال از آنها برای کمک به رشد مخاطبان خود استفاده کنید.

بهترین 15 ابزار برنامه ریزی رسانه

1. قالب برنامه ریزی رسانه HubSpot

قالب رسانه پولی HubSpot

منبع تصویر

الگوی رسانه پولی HubSpot می‌تواند به شما کمک کند هزینه‌های خود را در رسانه‌های پولی در زمان انتشار پیام‌ها و میزان درآمدی که از هر منبع ایجاد می‌کنید، ردیابی کنید.

با استفاده از این ابزار رسانه ای، به نمودارهایی دسترسی خواهید داشت که با اضافه کردن اطلاعات هزینه و بازگشت سرمایه به طور خودکار تنظیم می شوند. این منبع رایگان است – هم اکنون نسخه خود را دریافت کنید.

آنچه ما دوست داریم: می توانید از این الگو برای جمع آوری داده های ماهانه از تلاش های رسانه ای خود استفاده کنید. با استفاده از این ابزار برنامه‌ریزی رسانه، خواهید دید که کدام کانال رسانه پولی برای شرکت شما بهتر کار می‌کند و بهترین نتایج را برای سود شما ایجاد می‌کند.

2. نرم افزار برنامه ریزی رسانه Bionic

نرم افزار برنامه ریزی رسانه Bionic

منبع تصویر

Bionic برخی از بهترین ابزارهای برنامه ریزی رسانه را دارد. آنها فلوچارت، IO و RFP، قاچاق، گزارش و داشبورد در مورد مشتریان را به شرکت ها ارائه می دهند.

به طور متوسط ​​3.1 به روز رسانی نرم افزار به صورت ماهانه دارد، به این معنی که آژانس هایی که از این نرم افزار استفاده می کنند ابزارهای برنامه ریزی به روز برای اجرا و سازماندهی کمپین های خود ارائه می دهند.

آنچه ما دوست داریم: Bionic یک ابزار برنامه ریزی رسانه مبتنی بر ابر است. با آموزش نامحدود، پشتیبانی و پشتیبان‌گیری از داده‌ها بدون هزینه اضافی، می‌توانید در عرض چند دقیقه با این ابزار راه‌اندازی کنید.

3. پلت فرم برنامه ریزی رسانه Kantar SRDS

  پلت فرم برنامه ریزی رسانه Kantar SRDS

منبع تصویر

مهمترین ابزار در برنامه ریزی رسانه داده ها است و Kantar SRDS برخی از بهترین ابزارهای جمع آوری داده را به شرکت ها ارائه می دهد. به لطف نرم‌افزار جمع‌آوری داده‌های درجه یک، می‌توانید از تبلیغ رسانه خود در همه پلتفرم‌ها مطمئن باشید.

آنچه ما دوست داریم: به مجموعه داده‌های گسترده‌ای دسترسی خواهید داشت که آمار و اطلاعات جمعیتی مخاطبان را به نمایش می‌گذارد. این به شما کمک می کند تا پلتفرم ها و پیام های مناسب را برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص انتخاب کنید.

4. ستاد رسانه طرح

دفتر مرکزی طرح رسانه

منبع تصویر

Media Plan HQ یک ابزار برنامه ریزی رسانه عالی است که به صفحات گسترده متکی نیست. یک رابط بی‌درنگ تاریخ‌ها، مکان‌ها و بودجه‌ها را بدون اتکا به اکسل ردیابی می‌کند. رابط سازمان‌یافته اشتراک‌گذاری تمام داده‌ها را با تیم و ذینفعان برای شما آسان می‌کند.

آنچه ما دوست داریم: این یک ابزار مشارکتی است که به شما امکان می دهد در کنار اعضای تیم کار کنید، بدون اینکه تمام ارتباطات پشت سر هم در ایمیل ها وجود داشته باشد.

5. بلوهورن

بلوهورن؛  ابزارهای برنامه ریزی رسانه ای

منبع تصویر

BluHorn به شرکت‌ها وعده برنامه‌ریزی و خرید رسانه‌ای آسان با ادغام با Nielsen و Comscore را می‌دهد تا به شما امکان دسترسی فوری به اطلاعات داده‌ها را بدهد. برخی از بهترین ویژگی هایی که BluHorn ارائه می دهد، پایگاه داده فروشنده، فیلترهای داده و پس از خرید است.

آنچه ما دوست داریم: BluHorn به شما امکان می دهد از Google Analytics و Facebook برای ردیابی بیشتر و خرید دیجیتالی یکپارچه محصولات استفاده کنید. یکی از بهترین چیزها در مورد این ابزار برنامه ریزی رسانه این است که می توانید با Amazon AWS یکپارچه شوید.

6. Quantcast

Quantcast;  ابزار برنامه ریزی رسانه ای

منبع تصویر

هنگامی که از Quantcast استفاده می کنید، اطلاعاتی از اطلاعات بیش از 100 میلیون وب سایت خواهید داشت. این ابزار از هوش مصنوعی استفاده می کند تا کاربران بتوانند بهتر پیش بینی کنند که رسانه آنها چگونه بر مخاطبان هدف آنها تأثیر می گذارد. با توجه به بمباران مداوم تبلیغات محصولات و خدمات، این ویژگی ضروری است.

آنچه ما دوست داریم: Quantcast برای درک رفتار مخاطبان شما فوق العاده است. بینش‌های بی‌درنگ بر اساس تبلیغات و رسانه‌های شما به مخاطبان شما ارائه می‌کند، که می‌تواند به شما در درک بهتر آنها و ایجاد تبلیغاتی که آنها قدردانی می‌کنند کمک کند.

7. فن آوری های پایه

فناوری های پایه؛  ابزار برنامه ریزی رسانه ای

منبع تصویر

اگر به دنبال پلتفرم شماره یک طرف تقاضا هستید، این پلتفرم Basis Technologies است. Basis Technologies به شما امکان دسترسی به 9000 فروشنده و بیش از 11000 ناشر را می دهد و بیش از 180 نقطه داده را در اختیار آنها قرار می دهد. همچنین می توانید از ابزار پیام رسانی برای کمک به برقراری ارتباط با تیم خود استفاده کنید.

آنچه ما دوست داریم: هنگام اجرای چندین کمپین تبلیغاتی، ممکن است هرج و مرج احساس شود. Basis Technologies به شما این امکان را می دهد که همه تبلیغات و رسانه های خود را در یک مکان در چندین پلتفرم ادغام کنید.

8. Comscore

ابزار برنامه ریزی رسانه comscore

منبع تصویر

Comscore برای انجام معاملات، ارزیابی و برنامه ریزی رسانه ها بر روی پلتفرم های مختلف است. این بیشتر به دلیل ارائه داده‌ها برای رسانه‌های اجتماعی، تلویزیون و فیلم شناخته شده است و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا معیارهای قابل اندازه‌گیری را برای تبلیغ محصولات خود به مخاطبان خود ببینند.

آنچه ما دوست داریم: شما می توانید تاثیر واقعی رسانه خود را ببینید و سپس برنامه خود را در رسانه ها و صفحه های مختلف بهینه کنید.

9. نیلسن

ابزار برنامه ریزی رسانه، نیلسن

منبع تصویر

نیلسن یک نام آشنا در سنجش مخاطب است. این عمدتاً برای معیارهای تلویزیونی است، اما می توانید از آن برای معیارهای دیگر در سراسر سیستم عامل ها استفاده کنید. همانطور که تبلیغات شما را تجزیه و تحلیل می کند، دیدی فراگیر از مخاطبان شما ارائه می دهد.

آنچه ما دوست داریم: Nielsen دارای تقسیم بندی مخاطبان پیشرفته و هوش رقابتی است که تصویر کلی از چشم انداز رسانه را به شما نشان می دهد. این نرم افزار برنامه ریزی رسانه می تواند به برند شما کمک کند تا در بین رقبای شما برجسته شود.

10. نرم افزار رسانه های اجتماعی HubSpot

نرم افزار رسانه های اجتماعی HubSpot

منبع تصویر

نرم افزار رسانه های اجتماعی HubSpot بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند رسانه ای را به طور خاص برای رسانه های اجتماعی برنامه ریزی کنند. این به شما امکان می دهد هر رسانه ای را در توییتر، اینستاگرام یا پلتفرم رسانه های اجتماعی دیگر منتشر کنید. همچنین می توانید ببینید که چگونه مخاطبان شما از رسانه های اجتماعی به CRM تبدیل می شوند.

آنچه ما دوست داریم: تازه کردن مدام رسانه های اجتماعی برای دیدن اینکه چند نفر با تبلیغات شما تعامل داشته اند می تواند زمان بر باشد. این پلتفرم به شما کمک می کند تا در زمان و تلاش خود از تازه کردن مداوم شبکه های اجتماعی خود صرفه جویی کنید.

11. اسکاربرو از نیلسن

منبع تصویر

اسکاربرو نام دیگری از نیلسن در برنامه ریزی رسانه ای است. این یک ابزار برنامه‌ریزی رسانه است که به شما کمک می‌کند بیشتر بر روی بینش مخاطبان از افراد محلی منطقه خود متمرکز شوید. برای تبلیغات و تبلیغات خاص منطقه مناسب است.

آنچه ما دوست داریم: شما می توانید مشخصات مصرف کنندگان را بسیار بیشتر از جمعیت شناسی استاندارد تعیین کنید. رفتارهای خرید، مصرف رسانه ها و سبک زندگی آنها را خواهید دید. می‌توانید با افرادی که ورزش‌های خاصی را تماشا می‌کنند یا آنچه را که در دستگاه‌ها پخش می‌کنند، آن را محدودتر کنید.

12. MRI-Simmons

RI-Simmons;  ابزار برنامه ریزی رسانه ای

منبع تصویر

MRI-Simmons به یک شرکت تمرکز ملی و منطقه ای می دهد. این تمرکز می تواند به شما کمک کند درباره مخاطبان خود بیشتر بدانید و رسانه خود را بیشتر هدف قرار دهید. مشتریانی که از MRI-Simmons استفاده می کنند عبارتند از Spotify، Coca-Cola، Dell و غیره.

آنچه ما دوست داریم: MRI-Simmons یک ابزار تقسیم‌بندی قدرتمند است که می‌تواند به شما در یافتن مخاطبان جدید و دنبال کردن روندها کمک کند. شناخت مخاطبان جدید می تواند به شما کمک کند رفتار و نگرش آنها را پیش بینی کنید و بهترین راه ها را برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود برای آنها بیابید.

13. SQAD

SQAD;  ابزار برنامه ریزی رسانه ای

منبع تصویر

این نرم افزار ساده و شهودی برای برندها، آژانس ها و تبلیغ کنندگان ایده آل است. با SQAD، می‌توانید از داده‌های هزینه مبتنی بر تراکنش و گزارش‌های تحلیلی غول‌های بازاریابی Comscore و Nielsen برای برنامه‌ریزی و مدیریت تمام استراتژی‌های رسانه‌ای خود استفاده کنید.

آنچه ما دوست داریم: این پلتفرم تمامی استراتژی های رسانه ای از جمله کانال های دیجیتال، شبکه های محلی و تلویزیون را پوشش می دهد. استفاده از این پلت فرم آسان است و به شما امکان می دهد داده های مخاطبان خود را به طور موثر تجزیه و تحلیل کنید.

14. Monday.com

Monday.com;  ابزارهای برنامه ریزی رسانه ای

منبع تصویر

Monday.com ابزاری فراگیر است که به شما امکان می دهد رسانه خود را زمان بندی کنید و آن را به بهترین شکل ممکن برای مخاطبان خود پیاده سازی کنید. همچنین می‌توانید از ویژگی‌های مدیریت کار برای بررسی فهرست کارهای خود استفاده کنید.

آنچه ما دوست داریم: این یک ابزار برنامه ریزی رسانه ای مقرون به صرفه است. شرکت‌های بزرگی مانند Hulu، Canva و NHL از آن استفاده می‌کنند.

15. ابزار رسانه ای

ابزار رسانه؛  ابزارهای برنامه ریزی رسانه ای

منبع تصویر

Mediatool یک پلت فرم بازاریابی مشترک است که می تواند به شرکت ها کمک کند رسانه ها را طوری برنامه ریزی کنند که هر کسی را که می خواهند هدف قرار دهند. می‌توانید از بینش‌های عملی استفاده کنید، با اعضای تیم خود همکاری کنید و کمپین‌های تبلیغاتی تأثیرگذار ایجاد کنید تا شما را متمایز کنید.

آنچه ما دوست داریم: تنها چهار مرحله برای استفاده از پلتفرم برای برنامه ریزی رسانه وجود دارد. نسبت به سایر نرم افزارهای رسانه ای کارآمد، قابل درک و استفاده آسان تر است.

منبع پاداش: دوره رسانه پولی آکادمی HubSpot

دوره رسانه پولی آکادمی HubSpot مقدمه ای عالی برای نرم افزار برنامه ریزی رسانه است.

این برای همه بودجه‌ها مناسب است و می‌تواند به شما امکان توسعه استراتژی‌های رسانه‌ای پولی و استفاده از رسانه در سفر مصرف‌کننده را بدهد.

برنامه ریزی استراتژی رسانه ای خود

با چشم انداز رسانه اشباع شده امروزی، برنامه ریزی استراتژی رسانه ای شما ضروری می شود.

ابتدا تصمیم بگیرید که از کدام پلتفرم ها استفاده کنید – از تبلیغات سنتی گرفته تا رسانه های اجتماعی. سپس بیابید که کدام یک از ابزارهای بالا بیشتر با برنامه شما هماهنگ است.

قالب رسانه پولی