به عنوان بازاریاب ، ما در مخاطبان هدف خود متخصص می شویم. ما می دانیم جمعیت شناسی معمولی آنها چیست ، آنها چه چیزی را دوست دارند ، پلتفرم هایی که در آن وقت صرف می کنند و چه چیزی در یک محصول ارزش دارند.
اما برخلاف نمایندگان فروش – که هر روز با بزرگترین چشم اندازهای خود صحبت می کنند و از آنها درس می گیرند – ما همیشه جزئیات ریز ، اما مهم در مورد مارک ها یا افرادی که بیشتر می خواهیم به آنها بفروشیم را نمی دانیم. بنابراین ، چگونه می توانیم این شکاف را پر کنیم تا به تیم های فروش خود کمک کنیم تا به مشتریان با اولویت بالا بفروشند؟ پاسخ این س couldال می تواند بازاریابی مبتنی بر حساب (یا ABM) باشد.
در حالی که بازاریابی ورودی برای جذب مخاطبان عمومی و اطلاعات جمعیتی به سایت ، خدمات یا فروشگاه شما بسیار مهم است ، بازاریابی مبتنی بر حساب می تواند به شما در جلب نظر مشتریان احتمالی یا مشتریان واجد شرایط که به احتمال زیاد محصول شما را خریداری می کنند ، کمک کند.
برای اینکه به شما نشان دهیم بازاریابی مبتنی بر حساب چقدر می تواند سودمند باشد ، در عین حال شما را از چالش های پیش آمده مطلع می کند ، در اینجا 38 آماری است که باید در سال 2021 بدانید.
37 آمار بازاریابی مبتنی بر حساب که باید در سال 2021 بدانید
آمار ABM عمومی
منبع تصویر
منبع تصویر
منبع تصویر
مزایا و چالش های ABM
منبع تصویر
فناوری ABM
مزایا و چالش های Smarketing
ایجاد یک استراتژی مMثر ABM
به عنوان یک بازاریاب ، مهم است بدانید که چه چیزی باعث موفقیت تکنیک های ABM می شود و تفاوت آنها با سایر تاکتیک های بازاریابی مخاطب هدف.
علاوه بر این ، شما می خواهید در مورد شرکت هایی که به آنها بازاریابی علاقه مند هستید ، آشنا شوید ، مانند نحوه آشنایی با مخاطبان هدف. به عنوان مثال ، قبل از ایجاد یک کمپین ABM ، می خواهید با مشکلات شرکت های صنعت خود ، ماموریت های شرکت و ارزش تصمیم گیرندگان اصلی آنها در یک محصول یا خدمات آشنا شوید.
هنگامی که اطلاعات ارزشمندی در مورد حساب هایی که می خواهید در آنها بازاریابی کنید پیدا کنید و برای ایجاد کمپین آماده باشید ، الگوهای استراتژی حساب ما را در زیر بررسی کنید.
یادداشت ویراستار: این پست در ابتدا در مه 2020 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.