7 چالش برای مشاغل در حال رشد (و نحوه رفع آنها)

بنابراین شما تصمیم گرفته اید که تجارت خود را توسعه دهید. ممکن است در حال حاضر در مورد بهترین شیوه ها برای جلوگیری از مشکلات رایج هنگام مقیاس بندی فکر کنید. اما این بدان معنا نیست که تجارت شما در برابر چالش ها مصون خواهد بود.

بهترین استراتژی برای مشاغل در حال رشد این است که از مشکلات رایج آگاه باشید تا بتوانید از آنها جلوگیری کرده یا سریع آنها را برطرف کنید.

در اینجا هفت مورد از رایج ترین مشکلات رشد مشاغل کوچک و بهترین راه های جلوگیری و حل آنها آورده شده است.راهنمای رایگان: رشد و مشارکت در پایگاه عضویت

7 چالش برای مشاغل در حال رشد

1. اولین کارکنان شما ناراضی هستند.

مشکل: در حالی که کار در یک تجارت رو به رشد از نظر تئوری خوب به نظر می رسد ، برخی از اولین کارکنان شما ممکن است علائم ناراضی خود را نشان دهند. چرا همه چیز باید تغییر کند؟ چرا ما دیگر نمی توانیم دور یک میز جلسه بنشینیم؟ چرا نمی توانم هر زمان که لازم است با مدیرعامل چت کنم؟

چگونه از آن اجتناب کنیم: اگر کارکنان قدیمی شما ناراضی هستند ، احتمالاً فرهنگ تیم شما تغییر کرده است و آنها دوست دارند همه چیز به همان شکل باقی بماند. اجتناب از این امر بسیار دشوار است ، اما مواردی وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید.

آنچه را که برای فرهنگ تیم شما مهم است مشخص کنید – اگرچه این امر با گذشت زمان تغییر می کند ، اما برخی جنبه ها وجود دارد که می خواهید با رشد خود از آنها محافظت کنید. همچنین ، سعی کنید همان سطوح شفافیت و ارتباطی را که همیشه داشته اید حفظ کنید.

چطوری میشه اینو تعمیر کرد: همزمان با رشد شفافیت و ارتباط کسب و کار خود را با کارکنان افزایش دهید. اما این را هم بدانید که هر کارمندی برای هر مرحله از سفر کاری شما مناسب نیست. برخی افراد تیم های نوپای کوچک را ترجیح می دهند ، برخی دیگر محیط های شرکتی و سازمانی را ترجیح می دهند. هرچه می توانید انجام دهید ، اما بفهمید آیا وقت آن رسیده است که برخی از کارکنان اولیه کار خود را ادامه دهند.

2. ابزارهای خود را بیشتر کرده اید.

مشکل: ابزارهایی که هنگام شروع کسب و کار خود انتخاب کرده اید دیگر آن را قطع نمی کنند. با برنامه های خود مشکل دارید ، محدودیت های برنامه را افزایش می دهید و می دانید که باید برخی تغییرات را ایجاد کنید.

چگونه از آن اجتناب کنیم: قبل از اینکه عمداً کسب و کار خود را افزایش دهید ، به مجموعه فناوری خود نگاهی خوب بیندازید. آیا مهمترین ابزار شما (از جمله CRM ، ارائه دهنده بازاریابی ایمیلی و نرم افزار حسابداری) آنچه را که برای رشد نیاز دارید ارائه می دهد؟ آیا می توانید برنامه خود را ارتقا دهید یا تنها گزینه تغییر به ارائه دهنده دیگر است؟ با تصمیم گیری زودهنگام در زمان و هزینه خود در دراز مدت صرفه جویی کنید.

چطوری میشه اینو تعمیر کرد: برای نگاه کردن به ابزارهای خود و بررسی مواردی که نیاز به تغییر ، تغییر یا اضافه شدن دارند ، وقت بگذارید. ما توصیه های خود را در مورد بهترین ابزار SaaS برای شروع کار شما گردآوری کرده ایم.

3. شما خیلی سریع استخدام کرده اید.

مشکل: با داشتن بودجه در بانک ، کاری را که بسیاری از مشاغل در حال رشد انجام می دهند ، انجام داده اید: تعداد تیم خود را افزایش دهید. اما چند ماه پس از شروع کار ، ممکن است فکر کنید که خیلی سریع استخدام کرده اید. جریان نقدینگی شما ممکن است دچار مشکل شود ، بهره وری ممکن است کاهش یابد در حالی که کارکنان جدید آموزش می بینند ، یا فرهنگ تیم شما ممکن است رنج ببرد.

چگونه از آن اجتناب کنیم: استخدام بیش از حد سریع یکی از بزرگترین مشکلات توسعه کسب و کار است – و این مشکلی است که شما واقعاً می خواهید به جای رفع آن از آن اجتناب کنید. تیم خود را بیش از حد واقعی افزایش ندهید و هر افزودنی را به تیم معتبر کنید.

به یاد داشته باشید که از اشتباهات سایر استارتاپ ها درس بگیرید و از انتخاب های رشد بیش از حد پرخاشگرانه و اشتهای خطرناک اجتناب کنید. همچنین می توانید از راهنمای ما پیروی کنید تا مشاغل کوچک خود را با موفقیت گسترش دهید.

چطوری میشه اینو تعمیر کرد: اگر خیلی سریع استخدام شده اید و باید تصمیمات سختی بگیرید ، تصمیم خود را به تأخیر نیندازید ، اما آن را با قلب و همدلی انجام دهید. در مورد اشتباهات خود شفاف باشید.

بافر در مورد سخت ترین تصمیم برای کسب و کار خود صحبت کرد: 10 اخراج و خداحافظی با 11٪ از تیم بعد از اینکه شروع به سوزاندن پول نقد به جای مثبت بودن جریان نقد کرد.

بافر این اشتباه را به انتخابهای رشد بیش از حد تهاجمی نسبت داد و جوئل گاسکوئین ، مدیرعامل ، گفت که به خانه ای می رود که از عهده آن برنمی آید:

“ما فکر می کردیم که در مورد ایجاد توازن بین سرعت استخدام خود و افزایش درآمد خود دقت می کنیم. ما اینطور نبودیم. یکی از مشاوران ما استعاره مناسبی برای آنچه اتفاق افتاده بود به ما داد: ما به خانه ای نقل مکان کردیم که از عهده آن برنمی آمدیم. حقوق ماهانه “

بافر علاوه بر 10 اخراج دشوار ، با کاهش 40 درصدی حقوق بنیانگذاران ، قطع دو امتیاز کارکنان ، کاهش بودجه حمایتی و لغو عقب نشینی تیم ، جریان نقدینگی خود را دوباره به دست آورد. این پانسمان را به سرعت پاره کرد و بسیار آگاه است که از اشتباهات مشابه جلوگیری کند.

4. بودجه دو برابر شده اما نتایج شما نیست.

مشکل: ما تیم را دو برابر کرده ایم ، چرا نتایج را دو برابر نکرده ایم؟ ما هزینه های خود را چند برابر کرده ایم ، چرا مشتریان بیشتری نداریم؟ این که شما یا سرمایه گذاران خود این سوالات را بپرسید ، یافتن پاسخ برای آنها دشوار است.

چگونه از آن اجتناب کنیم: به آرامی مقیاس بندی کنید پیشرفت ها و سرمایه گذاری های تدریجی را انجام دهید و انگشت خود را بر اساس معیارهای اصلی مالی کسب و کار خود نگه دارید.

پیروی از فلسفه رشد کندتر و حفظ تیم های زیرک می تواند کسب و کار شما را پربارتر از انجام دورهای بزرگ استخدامی کند که جریان تیم شما را مختل کرده و مستلزم وقت گیری طولانی مدت است.

چطوری میشه اینو تعمیر کرد: آهسته حرکت کنید و ببینید چه مشکلی پیش آمده است. آیا بهره وری کاهش یافته است؟ آیا بیش از حد پول نقد می سوزانید؟ آیا افراد اشتباه را استخدام کرده اید؟ یا خیلی خوش بین بودید؟

مسأله واقعی را روشن کنید و تصمیم بگیرید که چگونه بهترین استراتژی را برای رشد خود متمرکز کنید.

5- شما زمان زیادی را صرف هماهنگی به جای کار واقعی می کنید.

مشکل: استخدام افراد باید وقت شما را آزاد کند ، درست است؟ در نهایت ، بله … اما معمولاً در ابتدا نه. ورود کارکنان جدید یکی از وقت گیرترین کارها برای هر مشاغل است.

چگونه از آن اجتناب کنیم: این یکی دیگر از مشکلات رشد مشاغل است که بهتر است با احتیاط رشد کنید. با استخدام تدریجی ، شما و تیم خود زمان و انرژی بیشتری برای عضویت در اعضای جدید تیم خواهید داشت.

چطوری میشه اینو تعمیر کرد: اگر شما یا تیم مدیریت کسب و کارتان هر دقیقه را صرف مدیریت افراد به جای تمرکز بر “کار واقعی” خود می کنید ، به فرایندهای خود نگاه کنید.

ناکارآمدی ها را مشخص کنید و بدانید چه چیزی باید در استراتژی ، تیم رهبری و ابزارهای تجاری شما تغییر کند. برای چه چیزی وقت تلف می کنید؟

باب ساتون ، کارشناس رفتار سازمانی در دانشکده مهندسی استنفورد ، در مصاحبه با First Round Review ، بیان می کند که مقیاس بندی اغلب کمتر است ، نه بیشتر:

“مقیاس بندی در واقع مشکل کمتری است … بسیاری از موارد وجود دارد که قبلاً کار نمی کردند ، بنابراین شما باید از آنها خلاص شوید. احتمالاً مجموعه ای از کارهایی که همیشه انجام داده اید وجود دارد که باعث کاهش سرعت شما می شود بدون اینکه متوجه شوید. “

6. تراز وسط بخشها کمتر می شود.

مشکل: شما زمانی دور میز نشسته بودید ، اما اکنون تیم شما چند برابر شده است. تیم فروش شما جلسات خود را دارد در حالی که بازاریابان با یکدیگر صحبت می کنند. و ، سیلوهای داده شروع به راه اندازی کرده اند.

چگونه از آن اجتناب کنیم: توسعه موفقیت آمیز یک کسب و کار مستلزم ارتباط و همکاری عالی است. همکاری دپارتمان های خود را با یکدیگر حفظ کنید ، مسئولیت پذیری فردی را در مورد اهداف کلی مشاغل و نه فقط تعداد بخش ها حفظ کنید و مطمئن شوید که ابزارهای خود را به طور شفاف همگام سازی می کنید.

چطوری میشه اینو تعمیر کرد: در اینجا هیچ شگفتی وجود ندارد ؛ شما با افزایش هم ترازی تیم های غیر همسو را حل می کنید. این بدان معناست که بیشتر به صورت چهره به چهره ، ابزارهای فناوری مشترک و پروژه های بین بخشی انجام می شود. همچنین ، مطمئن شوید که داده های شما برای تعمیر سیلوها همگام است.

7. مدیریت تماس در حال آشفتگی است.

مشکل: از آنجا که کسب و کار شما از برنامه های بیشتری نسبت به قبل استفاده می کند ، تعداد مخاطبین پایگاه داده شما به سرعت در حال افزایش است. و آنها حتی به سازماندهی نزدیک نیستند.

چگونه از آن اجتناب کنیم: م effectiveثرترین راه برای پیشگیری و رفع مدیریت نامرتب تماس با یک ابزار همگام سازی داده های دو طرفه است. با راه اندازی آن ، می توانید به سرعت مخاطبین را در همه برنامه های مناسب تراز کنید ، و داده ها و تقسیم بندی دقیق بین ابزارها دقیقاً همگام سازی شود.

چطوری میشه اینو تعمیر کرد: هرگز برای معرفی همگام سازی دو طرفه و بازگرداندن نظم به مدیریت ، دیر نیست. همچنین می توانید از این فرصت برای پاکسازی مخاطبین و دریافت تصویر واضح تر از مشتریان و مشتریان خود استفاده کنید.

دعوت جدید برای اقدام