هیچ کس قرار نیست آن را بدزدد. نه اگر در واقع ایده بزرگی باشد.
یکی از ویژگیهای مشترک ایدههای بزرگ این است که تقریب آنها تقریبا غیرممکن است.
میتوانستید سهام آمازون را با پول ناهار بخرید، یکی از اولین حامیان Acumen باشید، بخشی از اولین فیلم اسپایک لی را تامین مالی کنید، صندلیهای ردیف اول را برای همیلتون داشته باشید، بیتکوین را به قیمت 2 دلار بخرید… شما متوجه شدید. حتی خودی ها معمولا به جای گزینه های سهام، پول نقد می گیرند. و مشتریان اولیه تقریباً هرگز برای ساختن یک رقیب به رقابت نمی پردازند.
وقتی ایدههای بزرگ ظاهر میشوند، تقریباً هیچکس آنچه را که ممکن است نمیبیند. تنها چیزی که آنها متوجه می شوند این است که تغییر خطرناک است و چیزهای جدید ممکن است کارساز نباشند.
اینقدر نگران نباشید که کسی ایده های شما را بدزدد. در واقع، احتمالاً ارزش آن را دارد که بیشتر تلاش کنیم تا مردم تصور کنند که ممکن است.