آیا می دانستید که بیش از 500 ساعت محتوا در هر دقیقه در YouTube بارگذاری می شود ، و این پلتفرم بیش از 2 میلیارد کاربر دارد؟
نمی دانم فقط من هستم یا نه ، اما نمی دانستم که YouTube هر روز محتوای زیادی منتشر می کند.
از آنجا که بسیاری از مشاغل از YouTube به عنوان یک ابزار بازاریابی برای کمپین های خود استفاده می کنند ، مهم است که از مشخصات آگهی مطلع باشید.
در این پست ، مروری سریع بر قالب های تبلیغات و الزامات تبلیغات برای YouTube ارائه می دهیم.
مشخصات تبلیغات YouTube
مشخصات تبلیغات نمایشی YouTube
آگهی های نمایش داده شده در سمت چپ بالای یک ویدیو ، درست در بالای پیشنهادات ویدیو ظاهر می شوند.
مشخصات:
- 300 250 250 پیکسل برای نمای بزرگتر
- 300 60 60 پیکسل برای نمای کوچکتر
- ابعاد توصیه شده ویدیو عبارتند از: 426 240 240 (240p) ، 640 360 360 (360p) ، 854 4 480 (480p) ، 1280 7 720 (720p) ، 1920 10 1080 (1080p) ، 2560 14 1440 (1440p) و 3840 21 2160 (2160p).
- نسبت تصویر 16: 9 است
- حداکثر حجم فایل 128 گیگابایت یا 12 ساعت است ، هر کدام که کمتر باشد.
- فرمت های ویدئویی پذیرفته شده عبارتند از: .MOV ، .MPEG4 ، .MP4 ، .AVI ، .WMV ، .MPEGPS ، .LVV ، 3GPP و WebM.
مشخصات تبلیغات پیش از پخش ، میانه رول و جریان در YouTube
همانطور که مطمئن هستم مشاهده کرده اید ، اکثر ویدیوهای YouTube تبلیغاتی در ابتدای ویدیو (این موارد می توانند رد شوند یا قابل رد شدن نیستند) یا در وسط ویدیو دارند. به این تبلیغات قبل از پخش و میانه (که قبلاً تبلیغات درون جریان نامیده می شد) می گویند.
در حالی که چندین نوع تبلیغات YouTube وجود دارد ، مشخصات این تبلیغات یکسان است. در واقع ، مشخصات همان ویدیوهای غیر تبلیغاتی است زیرا همه آنها از طریق پخش کننده استاندارد YouTube پخش می شوند (تنها تفاوت طول فیلم است).
مشخصات:
- ابعاد توصیه شده: 426 x 240 (240p) ، 640 x 360 (360p) ، 854 x 480 (480p) ، 1280 x 720 (720p) ، 1920 x 1080 (1080p) ، 2560 x 1440 (1440p) و 3840 x 2160 (2160p )
- حداقل ابعاد 240 * 426 است.
- حداکثر اندازه 3840 x 2160 است.
- نسبت تصویر 16: 9 است.
- حداکثر حجم فایل 128 گیگابایت یا 12 ساعت است ، هر کدام که کمتر باشد.
- فرمت های ویدئویی پذیرفته شده عبارتند از: .MOV ، .MPEG4 ، MP4 ، .AVI ، .WMV ، .MPEGPS ، .LVV ، 3GPP و WebM.
- حداکثر طول فیلم قابل رد شدن 6 دقیقه است (پس از 5 ثانیه قابل رد شدن است).
- حداکثر طول ویدئوی غیرقابل عبور 15 یا 20 ثانیه است (در برخی مناطق 30 ثانیه).
- حداقل مدت زمان پخش فیلم 30 ثانیه است.
مشخصات تبلیغات ویدیویی عمودی YouTube
YouTube تجربه مشاهده تلفن همراه را بهینه کرده است تا تبلیغات ویدیویی عمودی بتوانند در دستگاه های مختلف (اعم از افقی یا عمودی) به صورت تمام صفحه نمایش داده شوند.
مشخصات:
- منظره: 16: 9
- یا 9:16 عمودی یا مربع 1: 1 یا هر دو.
اندازه بنر تبلیغاتی YouTube
کمپین تبلیغاتی بنری یکی از تبلیغاتی است که در بالای صفحه YouTube قرار دارد.
مشخصات:
- نسبت تصویر 16: 9
- در اندازه بنر توصیه شده YouTube 2560 14 1440 پیکسل نگه دارید
تبلیغات YouTube می تواند برای مخاطبان شما بسیار تأثیرگذار باشد. با این حال ، برای تأثیر بیشتر ، تبلیغات شما باید با رعایت این مشخصات آگهی ، اندازه مناسب و بهترین کیفیت را داشته باشند.