چگونه مصرف ویدئو در سال 2023 در حال تغییر است [New Research]

اکنون ویدئو برای مصرف کنندگان مهم تر از هر زمان دیگری است. نظرسنجی سالانه وضعیت بازاریابی ویدیویی ما با Wyzowl نشان می‌دهد که 91 درصد از کسب‌وکارها از ویدیو به‌عنوان ابزار بازاریابی استفاده می‌کنند، که بیشتر از سال‌های قبل از شروع نظرسنجی‌ها است.

خانواده ای با هم در لپ تاپ ویدیویی را تماشا می کنند.  مصرف ویدئو

در حالی که ویدیو راه به جایی نمی برد، دائما در حال گسترش، تغییر و تکامل است تا با ترجیحات مصرف کننده و پلتفرم های جدید مطابقت داشته باشد – بازاریابان باید ادامه دهند.

در اینجا، ما پنج روش مبتنی بر تحقیقات در حال تغییر عادات مصرف ویدیو و نحوه واکنش استراتژیک بازاریابان را برجسته خواهیم کرد.

اکنون دانلود کنید: گزارش روندهای بازاریابی ویدئویی 2023

آمار مصرف ویدیوی آنلاین که بازاریابان باید بدانند

چگونه مصرف ویدئو در سال 2023 در حال تغییر است
1. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به ویدیوهای بازاریابی برندها متکی هستند.
2. فرار نام بازی است.
3. مصرف کنندگان به علایق خود متمایل می شوند.
4. کیفیت تولید اهمیت بیشتری پیدا می کند.
5. مصرف کنندگان ویدیوهای کوتاه تر را ترجیح می دهند.
ناوبری ویدیو در سال 2023

آمار مصرف ویدیوی آنلاین که بازاریابان باید بدانند

از آنجایی که ویدیو همچنان جزء استراتژی های بازاریابی است، بازاریابان باید آمار زیر را در نظر داشته باشند:

  • پیش بینی می شود تعداد بینندگان ویدئوهای دیجیتال در سراسر جهان به 3.5 میلیارد نفر برسد.
  • در سال 2023، مردم به طور متوسط ​​17 ساعت فیلم آنلاین در هفته تماشا می کنند.
  • مردم 52 درصد بیشتر از هر نوع محتوا دیگری محتوای ویدیویی را به اشتراک می گذارند.
  • 75 درصد از بینندگان محتوای ویدئویی کوتاه را در دستگاه های تلفن همراه خود تماشا می کنند.
  • 83 درصد از بازاریابان پیشنهاد می کنند که ویدئوها باید کمتر از 60 ثانیه باشند.

چگونه مصرف ویدئو در سال 2023 در حال تغییر است

از طول ویدیو گرفته تا چیزی که بینندگان را جذب می‌کند – در اینجا تغییراتی در مصرف ویدیو در سال 2023 وجود دارد.

1. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به ویدیوهای بازاریابی برندها متکی هستند.

در گذشته، مصرف‌کنندگان از وب‌سایت‌ها بازدید می‌کردند، به بررسی‌های آنلاین نگاه می‌کردند، آگهی‌های تبلیغاتی را تماشا می‌کردند و شاید چند ویدیوی یوتیوب را تماشا می‌کردند تا در مورد یک محصول بیاموزند.

اکنون، با دسترسی به ویدئو در هر شبکه بزرگ رسانه های اجتماعی، آنها یاد می گیرند که در مرحله تحقیقاتی خود به شدت بر این نوع محتوا تکیه کنند.

مصرف ویدئو

بر اساس تحقیقات HubSpot Blogs، 66٪ از مصرف کنندگان محتوای ویدئویی (مانند نمایش محصولات، نظرات، سوالات متداول، جعبه گشایی و غیره) را تماشا کرده اند تا در مورد یک نام تجاری یا محصول اطلاعات کسب کنند.

روند واضح است: در سال 2023، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای انتظار دارند محتوای ویدیویی برند را ببینند. چرا؟

ویدیوها به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهند که بدانند یک محصول یا خدمات در زندگی واقعی چگونه کار می‌کند، قبل از خرید کالای مورد نظر، هر گونه نقصی را کشف کنند و امتیازاتی را که ممکن است در توضیحات متنی درباره آن‌ها ندانند، شناسایی کنند.

علاوه بر این، این محتوا ممکن است معتبرتر از یک عکس محصول با ویرایش زیاد به نظر برسد، که می تواند اعتماد مصرف کننده را به یک نام تجاری یا پیشنهاد افزایش دهد.

در واقع، جدیدترین نظرسنجی ردیاب گرایش مصرف‌کننده ما نشان داد که 69 درصد از مصرف‌کنندگان آمریکایی می‌گویند مهم‌تر است که یک ویدیوی بازاریابی معتبر و قابل ربط باشد تا اینکه با ویدیو/صوتی با کیفیت بالا جلا داده شود.

2. فرار نام بازی است.

در گذشته، نسل‌های قدیمی‌تر ممکن بود برای فرار از استرس‌های زندگی روزمره، کمدی تلویزیونی مورد علاقه خود را روشن می‌کردند یا به سینما می‌رفتند. در حالی که پلتفرم ها تغییر کرده اند، نیاز به محتوای آرامش بخش یا سرگرم کننده هنوز تغییر نکرده است.

مصرف ویدئو 3

بر اساس تحقیقات HubSpot Blogs، مصرف‌کنندگان در درجه اول ویدیوها را تماشا می‌کنند تا «به من کمک کند آرام و آرام شوم». علاوه بر این، مردم از “خندیدن یا سرگرم شدن” به عنوان دومین دلیل رایج نام بردند.

حتی اگر ویدیوهای بازاریابی آموزنده ایجاد می کنید، حکایت های خنده دار را آزمایش کنید یا ویژگی های سرگرم کننده دیگری را اضافه کنید. آیا علاقه مند به افزودن عناصر سرگرم کننده به ویدیوی بازاریابی بعدی خود هستید؟ از برندهای مطرحی که به طور موثر از طنز در بازاریابی خود استفاده می کنند الهام بگیرید.

برخی از پربازدیدترین تبلیغاتی که در جریان Super Bowl 2023 پخش شدند، طنز را به عنوان یک جزء کلیدی به نمایش گذاشتند. وقتی از ۱۵۰ بیننده پرسیدیم که امسال تبلیغ مورد علاقه‌شان در Super Bowl چیست، بیشتر آنها یک تبلیغ خنده‌دار دانکین با حضور بن افلک را انتخاب کردند.

3. مصرف کنندگان به علایق خود متمایل می شوند.

جدای از جستجوی گریز، بینندگان یوتیوب انگیزه تماشای محتوایی را دارند که به آنها چیزهای جدیدی می آموزد، در درجه اول به علایق، علایق، سرگرمی ها یا علل اجتماعی آنها مربوط می شود. در واقع، طبق تحقیقات HubSpot Blogs، 13٪ از مصرف کنندگان ویدیوها را برای “کاوش در مورد علاقه یا اشتیاق” تماشا می کنند، در حالی که 11٪ می خواهند “چیز جدیدی یاد بگیرند”.

شانس این است که محصول شما به علایق، سرگرمی‌ها، علایق یا شغل شخصی مرتبط باشد. این از آن دسته افرادی است که می خواهید ویدیوهای خود را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

ایجاد یک شخصیت خریدار و مخاطب هدف در اطراف این نوع افراد به شما کمک می کند تا موضوعات ویدیویی را که برای آنها ارزش قائل هستند، سود می برند و به خاطر بسپارند، شناسایی کنید.

4. کیفیت تولید اهمیت بیشتری پیدا می کند.

36٪ از مصرف کنندگان احساس می کنند ارزش تولید “تا حدودی مهم” است، در حالی که 28٪ آن را “ضروری” می دانند. اما نترسید – این بدان معنا نیست که شما باید یک استودیو با قیمت بالا اجاره کنید یا از افراد مشهور در لیست A استفاده کنید.

مصرف ویدئو 7

در عوض، راه‌های زیادی برای تولید یک ویدیوی مقرون‌به‌صرفه و با کیفیت از هر خانه یا فضای کاری وجود دارد. و به یاد داشته باشید، اغلب، موفقیت یک ویدیو به ارزش آن بستگی دارد. به عبارت دیگر، بیش از نورپردازی فانتزی نیاز است.

علاوه بر این، نرم افزارهای ویدئویی مانند ویدیارد، سلام، و بیست و سه ضبط و ارسال پیام‌های ویدیویی کوتاه – مانند آهنگ‌ها، ویدیوهای خوش آمدگویی و موارد دیگر – برای مشتریان را بدون نیاز به بودجه هالیوود آسان می‌کند.

5. مصرف کنندگان ویدیوهای کوتاه تر را ترجیح می دهند.

به لطف ظهور TikTok – و موج محتوای کوتاهی که پس از آن منتشر شد – مصرف کنندگان به دنبال ویدیوهای سریع و جذاب هستند. به طور خاص، ویدیوهای کمتر از سه دقیقه در یک نقطه شیرین قرار می گیرند.

طول ویدیوی بازاریابی بهینه طبق تحقیقات HubSpot-1

اگر با ویدیو تازه کار هستید، شروع با ویدیوهای کوتاه می تواند به شما کمک کند پاهای خود را خیس کنید – و به شما بگوید چه چیزی در بینندگان شما طنین انداز می شود.

همچنین باید سرعت مناسبی را برای محتوای ویدیویی خود تنظیم کنید. قبل از اینکه یک ویدیوی بازاریابی را به صورت آنلاین قرار دهید، آن را از دید یک مصرف کننده تا حدی شلوغ دوباره تماشا کنید. سپس، از خود بپرسید، “آیا این ویدئو به سرعت بینندگان را به صحنه عمل می کشاند و توجه آنها را حفظ می کند؟”

اگر نگران این هستید که قسمت‌هایی از ویدیوتان کسل‌کننده به نظر برسد، آن را کوتاه کنید. اما، اگر تیم شما فکر می‌کند که در تمام مدت سرگرم‌کننده یا آموزنده است، می‌توانید با انتشار ویدیوی طولانی‌تر خود و یادگیری از نتایج آن آزمایش کنید.

ناوبری ویدیو در سال 2023

با هر نسل جدید، دنیای ویدیو به تکامل خود ادامه خواهد داد.

با این حال، در این مرحله، چشم انداز ویدئو به نفع بازاریابان در حال تغییر است. مصرف کنندگان ترجیح می دهند از طریق محتوای ویدیویی درباره برندها بیاموزند و از آن به عنوان ابزاری ضروری در مرحله جمع آوری اطلاعات سفر خریدار خود استفاده کنند.

بعلاوه، اکثر مصرف کنندگان ویدئو اکنون به جای استفاده از ویدئو برای سرگرمی، تلاش می کنند چیز جدیدی در مورد یک علاقه یا سرگرمی بیاموزند. این بدان معناست که بازاریابان می توانند از ویدیوهای آموزشی در استراتژی خود استفاده کنند و محتوای مرتبط با جایگاه خود را به مصرف کنندگان ارائه دهند و در عین حال یک برند یا محصول را نیز بازاریابی کنند.

ویدئو راه به جایی نمی برد، اما دائما در حال گسترش، تغییر و تکامل است تا متناسب با نیازها و پلتفرم های جدید مصرف کننده باشد.

همانطور که این محتوا با هر نسل جدید تکامل می یابد، بازاریابان باید به تحقیق در مورد علایق، سرگرمی ها و رفتارهای مصرف کنندگان ویدیو ادامه دهند.

گزارش بازاریابی ویدئویی