به عنوان یک آژانس ، نقطه ای پیش می آید که یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به بخش مهمی از تجارت شما تبدیل می شود.
CRM نحوه مدیریت همه مشتریان در یک مکان، شفاف نگه داشتن ارتباطات در همه کانال ها و پیگیری معاملات از جدید به بسته است. با افزایش مقیاس نمایندگی شما ، تلاش برای انجام همه اینها در یک برگه اکسل غیرممکن می شود.
انتخاب بهترین CRM برای آژانس شما همیشه سریع و ساده نیست، اما اگر بدانید به دنبال چه هستید، بسیار ساده تر است. برای اکثر آژانس ها، اینها مهمترین چیزهایی هستند که در CRM باید به دنبال آنها باشید:
- ویژگی های مشارکتی
- تجربه کاربری و طراحی عالی
- ادغام با سایر ابزارهای آژانس، مانند برنامه های ردیابی زمان و نرم افزار صورتحساب
با درج این جعبه ها ، CRM خود را از عالی بودن برای مشاغل کوچک و عالی برای آژانس ها متمایز می کند.
این که آیا آژانس شما در بازاریابی دیجیتال ، طراحی ، SEO ، یا چیزهای دیگر کاملاً تخصص دارد ، در اینجا 9 مورد از بهترین CRM ها را برای شما آورده ایم.
بهترین CRM برای آژانس های دیجیتال
1. HubSpot CRM
برای موارد زیر انتخاب کنید: CRM رایگان که راه اندازی آن بسیار سریع است.
استفاده از CRM اصلی رایگان است
اصلی ترین نقطه فروش HubSpot CRM رایگان بودن آن است. شما همچنین از طریق مراکز فروش، بازاریابی و خدمات HubSpot به ویژگیهای اضافی دسترسی دارید – با این حال، این هاب ها پولی هستند، بنابراین اگر نیاز به ادغام آنها دارید، مطمئن شوید که بودجه خود را مطابق با آن برنامه ریزی کنید.
HubSpot یکی از بهترین CRM ها برای ثبت ایمیل و مکالمات تلفنی ، مشاهده یک جدول زمانی کامل از سفر رهبری به مشتری شدن و افزایش فروش با بازاریابی ورودی متصل است. علاوه بر این ، بازار یکپارچه سازی فوق العاده ای نیز دارد.
هزاران آژانس بزرگتر از HubSpot استفاده می کنند زیرا آنها از مشتریان خود پشتیبانی می کنند. شرکای آژانس می توانند بسته هایی را با قیمت 400 دلار در ماه قبل از هزینه های سوار شدن انتخاب کنند.
2. کپسول
برای موارد زیر انتخاب کنید: یکی از ساده ترین CRM های موجود در بازار.
از 18 دلار / کاربر / ماه
اگر به ادغام قوی با ابزارهای حسابداری مانند Xero ، FreeAgent و QuickBooks نیاز دارید ، Capsule یک انتخاب مطمئن است. همچنین یکی از بهترین CRM ها برای آژانس ها است و به دلیل توانایی آن در ایجاد روابط با مشتریان، ماندن در صدر معاملات جدید و معلق و مدیریت پروژه ها از ایده پردازی تا صورتحساب مورد علاقه است.
3. Pipedrive
برای موارد زیر انتخاب کنید: CRM متمرکز بر فروش که نوید فروش بیشتری را با کارهای کمتر می دهد.
از 15 دلار/کاربر/ماه ، صورتحساب سالانه
Pipedrive به اشتراک میگذارد که کاربران آن پس از سال اول خود شاهد افزایش میانگین 28 درصدی در نرخ بسته شدن هستند. راه اندازی خطوط لوله و مراحل سفارشی ، خودکارکردن گردش کار و ردیابی درآمد و عملکرد تیم با داشبوردهای قابل تنظیم واقعاً آسان است.
همگامسازی Pipedrive با فهرستها و تقویمهای تماس Google یا Microsoft شما فقط یک دقیقه طول میکشد و بیش از 150 ادغام دیگر در بازار برنامههای آن وجود دارد.
4. مس
برای موارد زیر انتخاب کنید: یک CRM با طراحی زیبا که به طور یکپارچه با GSuite مطابقت دارد.
از 19 دلار/کاربر/ماه ، صورتحساب سالانه حداکثر تا سه کاربر
اگر آژانس شما از قبل در Google Mail، Drive، و Calendar بزرگ است، مس بهترین دوست بعدی شماست. از آینده نگاری تا بستن معاملات و حفظ بهترین مشتریان ، Copper یکی از شفاف ترین CRM هایی است که همه را در یک صفحه نگه می دارد.
مس دارای UX فوق العاده است و تمام فایل های پروژه ، وظایف و دعوت نامه های تقویم را بصورت یکپارچه ضبط و به هم متصل می کند تا هیچ چیز از بین نرود.
5. بصیرت
برای موارد زیر انتخاب کنید: یک CRM که عملکردهای بازاریابی، فروش و مدیریت پروژه را در یک پلت فرم واحد ترکیب می کند.
دسترسی دو کاربر به CRM اصلی یا 29 دلار برای Insightly Plus به ازای هر کاربر/ماه ، هر سال بدون بازاریابی صورتحساب می شود
میتوانید با CRM اصلی Insightly بهصورت رایگان بهعنوان تیمی متشکل از دو کاربر با ۲۵۰۰ ایمیل، ۱۰ گیگابایت فضای ذخیرهسازی فایل، و محدودیت ۱۰۰،۰۰۰ رکورد که در این معامله گنجانده شده است، شروع کنید.
به عنوان گام بعدی ، Insightly Plus (29 دلار/کاربر/ماه) شامل مدیریت پروژه با الگوهای وظیفه به عنوان امتیاز اضافی برای تیم های نمایندگی است. Insightly با تمرکز بیشتر بر روی اتوماسیون ، داده ها و بهره وری نسبت به بسیاری از CRM های دیگر از رقبا متمایز می شود.
6. تریبون
برای موارد زیر انتخاب کنید: مدیریت پروژه یکپارچه برای یک گردش کار از فروش تا بازخورد پروژه.
مدیریت وظایف ، برنامه ها و فضاهای کاری رایگان برای حداکثر پنج کاربر ، و سپس $ 9/کاربر/ماه برای برنامه اصلی
Podio یک CRM دیگر برای آژانس ها برای یکسان سازی حساب و مدیریت پروژه است، مانند Insightly. دارای چندین ویژگی است که به طور خاص با آژانس ها طراحی شده است و برای همکاری آژانس ها در پروژه ها ، مدیریت حساب ها و متمرکز کردن ارتباطات در یک مکان مناسب است.
Podio به طور یکپارچه با برنامه های مورد علاقه شما از جمله Google Drive ، Excel و ابزارهای اصلی حسابداری مانند Freshbooks کار می کند.
7. خرید کنید
برای موارد زیر انتخاب کنید: CRM با فاکتورهای داخلی ، نقل قول ، پرداخت ، قرار ملاقات و ایمیل نامحدود.
از 49 دلار در ماه برای 500 مخاطب و یک کاربر، به علاوه 29 دلار برای هر کاربر اضافی
Keap ، که قبلاً Infusionsoft بود ، یکی از بهترین CRM های همه جانبه برای آژانس های دیجیتال است. Keap علاوه بر عملکرد درخشان CRM اصلی خود، صورتحساب، مظنه، پرداخت، قرار ملاقات و گردش کار خودکار را ارائه می دهد.
این می تواند شما را از نیاز به ابزار صورتحساب و پرداخت اضافی نجات دهد ، که می تواند هزینه آن را نسبت به سایر CRM ها جبران کند.
8. هاچ باک
برای موارد زیر انتخاب کنید: یک ابزار CRM به علاوه بیشتر ترکیبی از فروش، بازاریابی و اتوماسیون.
هزینه های سفارشی برای آژانس ها یا از 199 دلار در ماه که سالانه برای پنج کاربر در برنامه تیم صورت می گیرد
با برنامه شرکای آژانس، می توانید مطمئن باشید که هاچ باک مشاغلی مانند شما را در سرلوحه ذهن خود دارد. با استفاده از این CRM ، ایجاد کمپین ها ، تقویت نگهدارنده ها و تکرار فرآیندها در حساب های مشتری برای تسریع کار آسان است. با یکی از کارشناسان آژانس آن چت کنید تا بسته مناسب برای کسب و کار خود را بیابید.
9. Freshworks CRM
برای موارد زیر انتخاب کنید: CRM با رتبه بالا که به تنهایی و در ترکیب با سایر محصولات Freshworks عالی عمل می کند.
از 29 دلار کاربر در ماه، صورتحساب سالانه
خانواده محصولات Freshworks به دلیل مقرون به صرفه بودن و بسیار کاربر پسند شناخته شده اند و Freshworks CRM نیز از این قاعده مستثنی نیست.
ابزار CRM آن شامل تلفن داخلی و همگام سازی ایمیل دو طرفه ، امتیاز دهی مبتنی بر هوش مصنوعی ، اتوماسیون گردش کار هوشمند و گزارشات بصری و داشبورد قابل تنظیم است.